FAQ

Veelgestelde vragen

Op onze site kun je betalen met iDEAL. Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je direct een bevestgingsmail. Mocht je deze niet ontvangen, neem dan direct contact met ons op.

Voor alle items geldt een garantietermijn van 2 maanden. Mocht een item binnen dit termijn defect zijn neem dan meteen contact met ons op via info@reallyloveit.nl. Vergeet in je mail niet je ordernummer te vermelden en een foto van de klacht mee te sturen. Wij zullen dan zoeken naar een passende oplossing. 

Wij zullen dit altijd bij het product vermelden. Daarnaast kan je jezelf inschrijven voor de ‘Stock Alert’. Op het moment dat een product weer voorradig is, word je hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. Indien het product van de site af is zal deze niet meer na te bestellen zijn. Mocht je favoriete item onverhoopt toch van de site af zijn, dan kan je ons uiteraard een e-mail sturen en dan kijken wij wat we voor je kunnen doen. 

Via de website is dit helaas niet mogelijk. Wel kan je ons een berichtje sturen via social media of via de mail.  

Bezorging binnen heel Nederland is gratis! Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je van ons een mail met de track & trace code.

Als je contact met ons opneemt voordat het pakket verzonden is, passen wij het adres voor je aan. 

Is het pakket al verzonden dan komt het waarschijnlijk retour afzender. De nieuwe verzendkosten dienen dan echter door de klant bekostigd te worden om het pakket opnieuw naar het juiste adres te sturen. Neem contact met ons op voor meer informatie. 

Gratis verzending!

X